星期日, 6月 15, 2008

Daddy, I Love You~

今日係父親節,我一早就送左父親節禮物比 Daddy,再加一個 Big Kiss~

DSC_8768

8 則留言:

  1. 爸爸真的好開心喎```yuki妳係得嘅.........
    luky624

    回覆刪除
  2. YUKI DAD 巧開心啵, YUKI 醒~~

    回覆刪除
  3. YUKI 冧爆daddy啦~
    唔怪得知yuki拱得肥仔叔叔歡心! 因為真係好冧

    回覆刪除
  4. 無記父親節個廣告咪講緊yuki爸囉,成日都係後面影相,到最後yuki就會捉埋daddy出黎架啦
    我地有少少唔同,大部份時間都係卡媽楂相機,不過卡B同我玩玩下發覺有問題既時候又會出個句...

    回覆刪除
  5. 你地個個掛住讚yuki同yuki dad架,無人讚我既,係我捕捉到呢個moment架!

    回覆刪除
  6. 真係好sweet, yuki dad 個樣勁冧呀~

    回覆刪除
  7. daddy真係心都甜, 有女萬事足既樣子啦!!

    回覆刪除
  8. Kyon既拍摄技巧真系唔话得啊

    回覆刪除