星期五, 8月 01, 2008

2008 仲夏關西關東北國走透透之旅 - 返黎啦~

十三日既旅程好快就結束啦,尋晚我地差不多10點落機,四個幾鐘頭既飛行時間,我全程都好精神,不過,當坐上的士回家途中,終於瞓著左,返到屋企,涼又無沖,奶又無食,就咁瞓到五點幾先醒一醒,灌左支奶又再瞓。

至於 Daddy Mommy,就忙於執行李,所以未有時間上黎 update。

好啦,等我為我呢次第二次既日本之旅,做個總結先。

關西:去左大阪同神戶兩個地方,不過天氣實在太熱,夏天一定唔會再去 。
關東:我地只係東京住左3晚,去左迪士尼同麵包超人館,兩個地方我都好鍾意,玩得好開心。
北國:夏天既北海道真係好靚,我第一次見到花海,好鬼興奮。我仲去左小樽水族館同旭山動物園,總之係好好玩。

全個旅程我都好開心,總共搭左四 c次飛機,除左由香港飛去大阪果程之外,其餘三程飛機,我都有位坐,Mommy 又預備左好多貼紙啦,barney video 啦,玩具啦,所以係飛機都無乜大扭計,算好乖乖。當然成個旅程入面,梗係有曳曳既時候,仲激到 daddy mommy 紮紮跳,不過情況尚可,應該都仲有下次既,嘻嘻!

Daddy 話總共影左差不多二千張相,所以需要D時間黎整理下。Mommy 就話要睇我呢幾日乖唔乖,佢要等我瞓左先有得寫網誌,會儘快喎。

沒有留言:

發佈留言