星期五, 4月 22, 2011

獅城之旅: HKG>SGP:牛車水 (Apr 16)

Yuki開始放復活節假,一早計劃好呢個獅城之旅~ 今次一大突破係有新團友呀~

上次去台灣同左爺爺麻麻去,今次去新加坡輪到同公公婆婆去喇~

既然唔係同爺爺麻麻去,臨上機當然要打電話俾佢地講拜拜喇~

DSC_6340

去程航機上無乜特別,所以一轉眼已經到左新加坡搭MRT喇~ 黎到呢個室外轉車站,即刻感受到熱帶風情呀~ (熱…)

DSC_6349

酒店到着~ 呢間酒店係經過一番篩選既選擇,好彩都無揀錯~ 酒店叫: Swissotel Merchant Court

位於Clark Quay MRT旁,有泳池,房間都算好大間~  Yuki入到房即刻搵Hello Kitty幫手試下張床~

DSC_6350

稍為安頓後,快快出發搵野食先喇~ Yuki後面就係我地住既酒店喇~

DSC_6366

由於時間尚早,Clark Quay大部份餐廳都未開,因為主要做晚市食飯飲野,最後淨係見得呢間外型好中國feel既餐廳開左門~

DSC_6378

呢頭食完晏,果頭見到賣雪糕既小販就忍唔住喇~ Daddy本來推薦Yuki食麵包雪糕,點知Yuki唔要,淨係要食雪糕筒~

DSC_6389

Yuki做乜唔梳頭呀? 唔係播,係-- 叮噹百寶袋之強勁風扇仔~ 可以掛係頸度,吹到前面瀏海飛哂起黎咋~

DSC_6392

行左大半個鐘,到達牛車水~ 呢度同幾年前Daddy出差黎既時候差別不太大~

DSC_6405

新加坡最多既廟可能係印度廟~ 一個區裏面起碼都見一間~ 反而佛寺都未必有印度廟咁多~

DSC_6443

新加坡既保育做得好好架~ 好多甚有特式既建築都得以保留並活化,好似呢座建築地下開余仁生,原來已經超過一百年,建於1910年~

DSC_6451

是日傍晚,晚餐於牛車水美食街~

DSC_6476

飯後公公婆婆需要早D休息,我地一齊返酒店後,呢一家三口又自己落街閒逛一番,於河邊乘涼~ 舒服!

DSC_6481

第一日行程結束~ 明早morning call,0830食早餐~ 唔好誤會,我地唔係跟團呀,我地係自遊行架~

2 則留言:

  1. 你好 Yuki 媽

    我係小新, 有個新加坡blog
    http://singaporetouristguide.blogspot.com/

    成日有人問我小朋友去新加坡有乜玩

    我見你寫個新加坡遊記好好
    介唔介意我介紹人來睇下?

    小新

    回覆刪除
  2. 好多謝你對呢個blog既讚賞!
    歡迎你介紹呢個blog俾其他人呀~
    BTW, 我喺Yuki Daddy呀~

    回覆刪除