星期二, 10月 16, 2007

親子智能部落 (14-Oct)

星期日,我去左一個由香港保護兒童會舉辦既親子智能部落活動,呢個活動一年先攪一次,仲要撲飛架~  媽咪撲左3張飛返黎比我地一家三口,可惜daddy出左trip,最後就由媽咪同siti姐姐帶我去玩!

一去到媽咪就幫我預約左4個活動:親親大自然,拯救海洋(圖工美勞),故事樂園同埋動感彩虹傘,等我一陣一一介紹下啦!


未夠鐘去親親大自然之前,我地去左自由玩樂天地度玩,可能因為時間尚早,得我同埋我朋友仔係度玩咋,唔記得講本來有好多朋友仔一齊去,但唔知點解全部無晒影,好彩仲有肇言仔同我一齊玩,仲有佢daddy mommy幫我影相相,謝謝~










你地睇下,我玩波波玩得幾開心!








親親大自然其實係將間房佈置成大自然一樣,比小朋友親眼看,親耳聽同親手摸~








拯救海洋其實係做勞作,係大海入面搵D廢物出黎,發揮創意去做小手工。我咁細個,當然係媽咪做啦!不過唔知點解,我好怕果個用紙碎做出黎既海洋~




故事樂園當然係有故事聽啦,係一個關於環保既故事,仲有我既好朋友winnie the pooh做主角呀! 我同肇言仔都好專心聽架~




最後既動感彩虹傘,我由好開心玩到喊呀,又係唔知有乜好驚。玩完之後我又好開心咁幫手清理現場,哈哈~


沒有留言:

發佈留言