星期六, 10月 06, 2007

又開學喇~


今次又同番我班老友記一齊上Playgroup喇~

呢度係一間幼稚園開既playgroup,係我第一次踏足幼稚園咋~ 
個門口都已經好靚呀~


不過今次又係無得daddy mommy同我一齊上堂呀,祗可以其中一個,咁就梗係mommy陪我上堂,daddy負責影相相喇~

上堂既活動幾接近番幼稚園架~ 有做運動,唱歌仔,做勞作喇~

大家睇下我個勞作先啦!











除此之外,仲有茶點時間添喎~Mommy幫我帶左D餅餅去食~ 咦?隔離auntie盒餅餅都好似好好食咁喎~





Daddy! 你做乜o係出面隔左玻璃影我地呀? 我係咪坐得好正經呢?

不過最令我開心又興奮既,就係學校有好多車車呀~ 我一小息就即刻搶左其中一架騎出去俾Daddy睇~ 



之後小息完仲要唔捨得架車車,你地睇下Miss已經企左係側邊我都仲掛左玩架車呀~

沒有留言:

發佈留言