星期六, 10月 06, 2007

T1T?~

今日除左番學之外,Daddy Mommy仲帶左我去食下午茶自助餐~ 佢地話係去T1T喎~ (Yuki~ 係Tea一Tea呀! )

D食物好似好吸引咁喎!



我都有食到蛋撻,粥粥,飽飽,水果~











好唔好味? 你地睇下我個樣咪知囉~ 嘻嘻~











食飽飽就梗係要玩番陣喇~ 同班朋友仔玩得好開心呀!

Yuki乜你玩到叉哂腰既?














哎呀, Mommy Daddy救我呀,我俾佢地圍攻呀~~~














好啦~好啦~ 大家正正經經咁影下大合照先喇~

(為左令大家肯坐定定影相,我地要出動一樣令佢地個個一望到就會好專心想要既野,就係星星餅囉)

沒有留言:

發佈留言