星期四, 10月 18, 2007

不在香港的日子 (四)

今日終於黎到倒數番香港尾二既一日喇~




今朝架車失約,所以我地幾個人決定行番公司,其實都係十五分鐘左右~ 因為咁所以有機會影下我地住既apartment俾你睇下啦~ 都幾靚架~







呢間就係我地上次同今次都食左好多餐既KFC喇~ 唔知點解覺得印度KFC既雞好似好味過香港~ D雞肉好似嫰D同多汁D~





跟住食晏呢邊既同事請我地食飯~ 行去餐廳果條路都幾爛,你睇D相同早幾日影Levi's果條街真係爭好遠架~ 





沿路仲見到有小販賣果汁,不過我地梗係唔敢飲啦~ 咪搞~




我地食野間餐廳樓下仲有間Pizza Hut,不過今次過黎一次都未食過,之前黎果次就食過,但係得齋pizza同有雞肉既pizza咋~ 反而daddy今次係公司就食左好幾餐pizza,因為上個weekend大家都無時間出去食野,唯有叫pizza外賣~


最後終於記得影下我地係呢邊個工作環境俾你睇下喇~ 我地三個人黎,一人一部電腦,眨下眼就過左八日喇~ Yuki~ Daddy 聽晚搭飛機番黎啦,你星期六就會見到Daddy架喇~

沒有留言:

發佈留言