星期四, 1月 01, 2015

2014妙高赤倉滑雪之旅 (12月24日)

等足成年嘅滑雪之旅又開始喇~

繼上年跟過Joyce姨姨佢哋玩呢啲滑雪團之後,今年欲罷不能~ 

更犀利嘅係… 我哋今年因為報名唔夠快,報唔到果間滑雪團~ 咁點算呢?大家又好想滑雪喎~ 

最後唯有我哋自己搞個自己友團喇~ Mommy負責搵機票、酒店、交通接送安排~

三個familes, 九個人~ 六大三細~ 日本我哋又嚟喇~

我哋搭平安夜朝早十點左右嘅飛機~ Yuki同平時返學咁上下鐘數起身~

去到機場食埋個翠華早餐啱啱上得機~

Yuki真係快高長大~ 宜家伸隻腳出嚟影相已經開始唔係太分到邊隻係Yuki邊隻係Mommy嘅腳喇~

P1290891

用下面幅相開估喇~

P1290884

另外宜家Daddy抱起Yuki,佢對腳已經長到Daddy膝頭哥喇~

P1290889

班機到達東京成田機場約下午三點幾~ 

Daddy一心諗住去到機場先買兩張So-net Pre-paid SIM Card~ 點知去到個counter,一講話係Nano SIM,居然話無哂! 估唔到宜家啲Nano SIM咁搶手~ 

大家如果諗住去日本先買的話要諗清楚呀! 安全啲可以喺香港買其他牌子啲電話卡先出發~

買唔到電話卡唯有繼續今日第二部份嘅行程~ 就係坐包車去新潟嘅赤倉溫泉~ 

路程有超過二百幾公里~ 預計最少都要五六個鐘~

因為我哋有九個人,而每架車最多可以坐八個人~ 所以我哋同Ethan佢哋一架車~ Joyce姨姨佢哋另外一架車~

好似上年跟團果程車咁~ 由成田到離開東京市區塞咗足足兩個鐘!

之後中途每個鐘司機都會去啲休息站俾我哋去下厠所~

到八點左右搵個大啲嘅站停耐少少食埋晚飯~ 呢個叫上里SA~

PC240019

嚟到呢啲SA就諗起以前揸車喺日本旅行其中一個最鍾意嘅就係去呢啲SA休息食下嘢~

PC240016

第一餐Yuki揀咗個咖哩奄列飯~

PC240014

Daddy Mommy就食個拈麵烏冬~

PC240015

Yuki喺日本旅行食得最多係咩呢? 

咪就係ソフトクリーム軟雪糕囉~

PC240018

由於我哋包車呢間中央Taxi無license直接由機場去到新潟滑雪區~ 所以過咗長野我哋要換另一架車~ 就係咁樣要換車就出咗啲問題喇~

車我哋個司機姨姨去到轉車地點唔見另外果架車喎~ 結果擾讓一番,超過半個鐘後先去到另一個相約轉車地點~

連我哋住果間酒店都再三打俾Daddy問我哋到未~ 可能擔心我哋咁大雪會唔會蕩失路喇~

IMG_5457

結果我哋終於喺夜晚十一點半去到酒店嘞~

由香港時間朝早七點幾出門口,到日本時間夜晚十一點幾先到酒店~ 足足用咗十七個鐘!

聽日開始一於要滑雪玩返夠本~

沒有留言:

發佈留言