星期五, 8月 15, 2008

2008 仲夏關西關東北國走透透之旅 - Daddy生日篇

7月26日係我 Daddy 既生日,我地係美瑛優美既環境下幫 Daddy 慶祝生日!

Mommy一早已經請民宿老闆娘幫手,預備左一個生日蛋糕送俾 Daddy。當個蛋糕出現既時候,我見到 Daddy 都有D驚喜架~DSC_0450 呢個唔係一般既蛋糕,係老闆娘親手做既,所以有獨特既外表,仲有就係呢個蛋糕好好味。DSC_0457

食過蛋糕,我地仲同其他住客一齊放下煙花。

 

 

 

DSC_0479 呢間民宿,叫做 Pension Pokrok,大約五年前,Daddy Mommy 初訪北海道時住過,覺得感覺非常好,今次再訪美瑛,呢度當然係首選啦!

我地今次住左兩晚,由於係旺季,好多住客,第二晚,仲有一個差不多10人既大家庭,氣氛好熱鬧。DSC_0428

同我玩緊呢個就係老闆娘既細仔,今年四歲,Daddy Mommy上次黎果陣,佢同我一樣未出世架!

 

 

DSC_0476 臨走前黎張大合照,左面既一家四口係另一批住客,佢地已經係第三次到訪,抱住狗狗既就係呢間民宿既大女,呢個姐姐仲幫我批蘋果皮,佢好叻叻呀!係佢後面既就係整左果個好美味既蛋糕既姨姨!下次再訪美瑛,我都好想返黎呢度住呀!

差D唔記得,雖然我正日已經唱左生日歌比 Daddy 聽,都要係度講一聲:

Daddy,生日快樂!

 

1 則留言:

  1. 我地都買左煙花架!不過無時間放擺左係酒店......

    回覆刪除