星期二, 8月 05, 2008

2008 仲夏關西關東北國走透透之旅 - 札幌小樽篇~

7月22日夜晚九點幾,我地終於到左札幌Washington Hotel, 呢間酒店係 daddy mommy既機票package包左既,比較特別既係佢既front desk係7/F, 樓下係讀賣新聞既寫字樓。另一個特別之處係呢間酒店房入面有電腦,仲要係用個電視黎做monitor,夠晒high tech。

我地會係札幌住兩晚,其實只有一日時間去玩,咁去邊好呢?羊之丘?白之戀人?啤酒博物館?開拓村?思前想後,決定去丘陵公園,不過好可惜,一早起身已經落緊雨,雨勢仲幾大添。我地唯有打消去公園既念頭,改為去Giraffe啦,Giraffe即係邊度?咪反斗城囉!因為Yuki不停咁講,去Giraffe呀!去Giraffe呀!去Giraffe呀!

DSC_9581 DSC_9593

黎到Sapporo Factory既反斗城,Yuki好鬼興奮,自己四圍跑,不停試水鞋,摸玩具。雖然去唔到公園,但對佢黎講,呢度都唔錯!之後食下野,行下街,好快又一日啦!

7月24日,今日開始我地會租車遊北海道,今次已經係我地第三次租車,所以都無乜大問題。

DSC_9728

 

第一個目的地就係山本觀光果樹園,本來好想去摘士多啤梨,可惜已經無晒士多啤梨,呢個時間,只有車厘子。

即摘即食,零舍好味。

 

DSC_9796DSC_9799

DSC_9798

摘完之後,就去左小樽既政壽司食晏。D蝦蝦好好味,我仲同Daddy掙食添呀。

之前係大阪,因為太多人無入到去海遊館,所以食完野,我地就去左小樽水族館

 

DSC_9814 DSC_9833

 

 

 

 

 

DSC_9848

 

 

地方雖然唔大,但海豚表演同觀眾好近,可以近距離望下海豚海獅都幾特別。

 

blog4

 

離開水族館,我地就出發去溫泉酒店宏樂園。呢間酒店出名之處係房間入面有私人風呂,Daddy Mommy話之前兩度到訪北海道都錯過左,今次本來都無book到,多得芭比媽媽既遊記,提醒左Mommy就算夏天都可以浸一浸。

DSC_9866 

呢個就係我地既私人露天風呂,可惜Yuki怕熱,最後都係得Daddy Mommy自己享受溫泉之樂。

 

 

DSC_9894

粗心大意既Mommy,到食飯時間,見到成張枱都係生既食物才突然驚覺無野岩Yuki食,唯有立刻問下有冇拉麵或者烏冬,後來嬸嬸替我地找來一份兒童餐,除了相中食物外,還有一碗烏冬,正合Yuki口味。好彩好彩~

DSC_9900 DSC_9901 DSC_9930

第一次住日式房間既Yuki,一看到嬸嬸們為我地放好的床舖,立刻興奮無比, 不停地碌碌碌。

睡前,我地出外走走,估不到木製人字拖也難不得百厭小Yuki。

訓醒一覺,食埋個早餐,我地就出發去賞花啦!

1 則留言:

  1. cherry姨姨,
    係呀, 不過太熱, 唔岩我呢! 等我大個D, 一家叫daddy mommy, 再帶我黎過!

    回覆刪除