星期日, 8月 31, 2008

開學 ~ 一日前

Daddy Mommy諗住係我開學前去剪髮髮。本來諗住尋日就想去剪,但係Daddy突然之間要星期六返公司,結果等呀等,等呀等~ 最後Daddy夜晚十點先收工~

咁唯有今日先去啦~ 初初去到我又好似上次咁點都唔肯剪~

最後要等到Man哥哥既姨甥仔上黎之後,我玩住人地既玩具先肯剪咋~ 仲要咁橋開始剪果陣電視既午間新聞岩岩播緊中國奧運金牌運動員去迪士尼既片段。 我足足坐定定咁幾分鐘無郁,Man哥哥手起剪落,話咁快就幫我剪完~

剪完梗係要多謝下借玩具俾我既弟弟喇~ Thank you!

DSCF2995_resize

 

我會唔會攬得肉緊左少少呢?嘻嘻~

 

 

 

 

剪完髮我地再去買埋隻準備開學用既杯杯~ 係ANPANMAN黎架!

今日食晏又去左近期我地既至愛之一。 呢間係一間日本燒肉專門餐廳,叫 IROHA - 伊呂波。

間餐廳有D位係褟褟米--即係可以伸對腳落去果D,有D係正常高度既餐枱~ 最好既係唔會好迫,坐得幾舒服~

雖然我地無係呢度食過晚飯,不過聽講晚飯價錢就貴D~

我地幾次都係食lunch~ 唔過一百蚊既set都有幾多野食~ Daddy Mommy覺得係呢度食野最開心既係唔知點解我肯食好多飯同肉肉喎~

你地覺得會唔會係因為呢D睇落都覺得好味既牛肉呢?

DSCF2999_resize

2 則留言:

  1. Yuki剪定頭髮開學啦, leo早了半個月給媽咪剪了, 現在又有點長啦.

    回覆刪除
  2. cola,
    長左咪再剪囉, 好易之嘛!

    cherry,
    好呀, 下次帶埋你去剪呀!

    回覆刪除