星期日, 8月 03, 2008

2008 仲夏關西關東北國走透透之旅 - 關西篇~

今次我地係大阪住三晚,揀左位於道頓崛附近既 Cross Hotel Osaka ,道頓崛一帶好熱鬧,我地九點幾先到酒店,check in 後再出街都搵到野食。除左地點,呢間酒店好新淨,仲有個大廁所同 King size bed,岩晒我地一家三口。

首先,等我介紹一下大阪名物先:DSC_9149

固力菓超人 - 自從第一晚,同呢個超人影左張相之後,每次我行過呢度,都要 mommy 抱抱我睇睇超人~

DSC_9156 たこ焼(章魚燒)- 大大粒,好多章魚,おいしい~DSC_9178

蟹道樂 - 食蟹好出名既餐廳,我地都有係度食左餐晚餐,味道當然又係おいしい啦!

仲有咩呢?唔記得左啦,介紹住咁多先啦!:p

 

好啦,有三日時間,可以去邊呢?

海遊館

7月20日,我地起得身黎,食埋早餐,再搭車,去到天保山已經差不多中午,由車站行去海遊館,路程只係五分鐘左右,沿途都有好多人向同一方向進發,原來呢個週末係日本假期,屬於日本既黃金週,唔怪得咁多人啦!

DSC_9190

DSC_9191

DSC_9216

 

@_@ 嘩,不得了,人真係咁多!我地決定係隔離個商場食個晏,再逛一逛就走啦,因為要等起碼五十分鐘先入到場,太陽伯伯又出左黎,曬住我,好鬼熱,排隊既地方又無遮擋,都係等冬天再黎過!

好彩隔離個商場,仲要係有得食又有得玩!

 

 


Mosaic Garden

豆媽介紹既 Mosaic Garden,確係唔錯,我地由日頭玩到夜晚,樂而忘返!

其餘時間,我地都只係四圍逛下,黎得日本,當然不少得 shopping,主力去左西松屋,Akachan,Tokyo Hands,Bic Camera 等等。其實豆媽仲有介紹六甲山牧場,但係實在太熱,都係唔好攪我,我都係留係 shopping mall 嘆下冷氣,下次有機會先再去。

7月22日,我地係神戶機場搭飛機去札幌,點解揀神戶?Mommy 話除左未去過神戶機場,航班時間比起關西空港大約早一小時,咁去到札幌就唔使太夜。神戶空港果然好新淨,最意想不到的是,通往神戶空港的 Portliner 只需 320円。好快就完成關西既旅程,北國見啦!

2 則留言:

  1. 海遊館個堆人真係嚇死人!
    無記錯21/7係海洋節,唔知有冇關係呢?

    回覆刪除
  2. 卡dad,
    咁又真係唔知係咪同海洋節有冇關啦,總之就人山人海啦!

    cherry姨姨,
    Mosaic Garden真係好好玩,你都帶埋IE去玩下啦!

    回覆刪除