星期四, 8月 21, 2008

2008 仲夏關西關東北國走透透之旅 - 東京迪士尼篇~

7月28日晚上差不多十點,我地到達東京既羽田機場,一早預左夜機到東京,所以今次放棄左住池袋,搵左一間近羽田機場既酒店,我地係東京住3晚,主要行程係去迪士尼,橫濱既 Anpanman Museum,最後我地揀左位於大崎既 Daiwa Roynet Hotel。由大崎出發去迪士尼或者橫濱,車程都只係半個鐘左右,fit 晒我地既行程。

DSC_0891

7月29日,Yuki 既生日,我地決定去 Disneyland 玩,一早起身,梗係要食個早餐先,我地揀左酒店隔離座商業大廈既 Mos Burger ,見到 Yuki 笑得咁開心,一定好好味啦~

 

DSC_0922

 

都未入樂園,係外面已經好吸引。

一入到去,Yuki 就比 balloon 吸引住,Daddy 見係佢生日,就買左一個比佢,佢千揀萬揀始終都係揀返 Pooh Pooh。

DSC_0931

DSC_0989

 

當然唔少得玩下 Yuki 最鍾意既「馬馬」啦!

Yuki: Mommy,Daddy 係果度呀!

 

DSC_1003 

Winnie the Pooh 好多人排隊,要排120分鐘,我地趁 Yuki 瞓左,就去排。

好彩,可能因為撞正巡遊大匯演,少左人黎玩,排左唔夠一個鐘就入得去啦!醒目既 Yuki 排到去入口處,就起身啦!

DSC_1011

DSC_1013

 

東京既 Winnie the Pooh 實在太好玩,唔怪得成日都咁多人。Yuki 玩得非常開心,連帶行到去出口處既商店,都笑容滿臉。

嘩,好大隻 Pooh Pooh 呀!

仲有 Piglet Yuki 同埋 Tigger Yuki,係咪好可愛呢!

 

 

DSC_1017 DSC_1021 DSC_1027 

當然唔少得排隊玩「小小世界」啦!

仲有排左成個鐘先見到既米奇,同埋係城堡前面影張全家福!

 

DSC_1058 DSC_1074_blog

話晒生日,點可以無蛋糕架,細細件頂住擋先:DSC_1087 DSC_1088

DSC_1077 Yuki, Happy Birthday!

DSC_1098

 

真係玩得好開心呢,第二日瞓醒覺豬,見到個 Pooh Pooh Balloon,仍然都係好開心呢! 迪士尼,幾時再見呀?

4 則留言:

  1. Happy Birthday 呀~Yuki, 有爹地媽咪同pooh pooh陪你過, 好開心呢.

    回覆刪除
  2. yuki happy birthday!第一張相笑得好得意呀!
    本來卡媽想去哂迪迪尼同kittyland,不過真係抽唔到時間...
    不過二揀一,我都揀kittyland,因為全程有冷氣嘛!冬天先去迪迪尼啦!

    回覆刪除
  3. yuki好幸福啊, 可以o係迪迪尼過生日!! happy birthday!! 日本迪迪尼做女時去過幾次, 本來唔想帶牛精仔去, 不過見到yuki好開心咁喎, 咁可以考慮弄下!聽聞東京有thomas樂園, 知唔知o係邊呀??

    回覆刪除
  4. cola ee, cherry ee, calbeedad, barbiemama,
    多謝晒呀!

    calbeedad,
    disney OK 呀,唔太熱,反而大阪真係好鬼熱, Daddy Mommy話咪又攪夏天去呀!

    barbiemama,
    thomas land資料,post左係你blog呢!

    回覆刪除