星期五, 8月 22, 2008

兩歲生日~

雖然 Yuki 既生日過左好耐,因為掛住 Update 日本之旅,唯有來一篇遲來的生日篇。

兩歲生日既正日,我地去左迪士尼慶祝,返黎香港之後,爺爺麻麻同埋伯伯一家就同我去左食buffet慶祝。

DSC_1821

隻錶錶係麻麻換比我架,係咪好靚呢?(靚到自己係度偷笑~)

每次同哥哥一齊,都玩得好開心呢!

DSC_1851

IMG_0323

 

農曆生日果日,姑婆送左個蛋糕比我,等我許個願先~

 

 

 

 

DSCF2913 我仲收左唔少生日禮物同利是,多謝爺爺,麻麻,亞太,姨婆,公公,婆婆,姑婆,仲有就係大舅父大舅母送既日本來回機票同埋大表哥送既靚衫衫。

至於 Daddy Mommy,佢地話13日既走透透之旅就係我既生日禮物,唔打算再買其他野喎!

仲有好多姨姨,叔叔既祝福!Yuki 係度同大家講聲: 多謝晒!

1 則留言:

  1. yuki 好幸福, 得到咁多長輩既愛鍚, daddy mami 都應該好開心吧

    回覆刪除