星期六, 1月 05, 2008

馬灣公園

今日終於都可以去到馬灣公園喇~

Daddy Mommy帶埋我架士的車去~但係個公園好多樓梯架~所以佢地成日要搬起架車黎行樓梯~

我就當然係行我最鍾意既樓梯喇~













行到上公園最高果度Daddy已經出哂汗喇~ 我咁乖女,梗係幫Daddy抹汗喇~








Daddy話呢度都有幾多可以影相既佈景架~ 我
就係呢D野中間玩得好開心啦~





















噓~ 我都玩到好口渴啦~ 等我飲下水水先~

臨走居然仲見到有個吹氣玩具玩添~ 果個姐姐好好人,見我咁細個俾我上去跳跳~



呢個係今日最好玩既節目呀~

3 則留言:

  1. 好靚呀, YUKI睇下DADDY MOMMY幾錫你 ^_^

    回覆刪除
  2. yuki 好乖,咁快識同爸爸抹汗!

    回覆刪除
  3. ee最欣賞既唔係馬灣風景, 反而係你件"yuki29"呢!

    回覆刪除