星期日, 1月 06, 2008

香港動植物公園~

我尋日去馬灣玩得好開心呀,唔知daddy mommy會唔會帶我去多D郊遊呢?

噢!今日無得去郊遊呀,因為我訓左晏覺,成3點鐘先出街。不過我地去左個公園,呢個公園係中環架,仲要係daddy mommy細個果陣都去過,佢地仲話好似無乜點變咁喎!呢度就係香港動植物公園啦~

你地睇下我睇bird bird時幾留心:

我個pose得唔得呀?比D意見好播~

雖然唔係去郊遊,但我都玩得好開心呀~

3 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. well~呢個post好潮, 雖然唔夠elegant, 但係突顯左作為一個歲半bb你有你do, 我有我do既一套, 洽到其位, good~~

    回覆刪除
  3. 個pose好得, 表情仲掂!!

    回覆刪除