星期六, 1月 19, 2008

正式上課~

上個星期上既Playgroup其實係試堂~ 今個星期開始就係正式架喇~

今個星期去到又見到番我班同學仔喇~



Free Play time時段我周圍玩下~真係好喇~有好多玩具呀~






就黎夠鐘上堂喇~ 咦!Daddy呢?

Daddy! 你做乜走左去咁遠呀~就快上堂喇~你快D過返黎喇~






Story time大家都好留心咁聽Miss Jaspreet講故事~ 我唔係俾人罸企架~ 我祗不過因為太留心所以愈行愈近咋~





中場小息Snack time又係大家洗洗手~坐定定開餐既時候喇~ 食完之後~我又表現出我清潔大隊長既本色~將其他部份同學仔食完既碗碗同杯杯幫手收去架trolley度呀~ (Daddy: 「Yuki你真係好鍾意執野喎~」)




最後Art & Craft~ 今次我地又係做D近接農曆新年既勞作~ 你地估下我同Mommy整緊既係乜野黎既? 睇埋落去你地就知架喇~





就係呢個炮丈同埋張賀卡喇~

沒有留言:

發佈留言