星期日, 1月 13, 2008

熱鬥小馬?

下午我地去左另一個公園,就係彭福公園啦~

今日呢度原來有function呀,要憑票進場呀,好彩門口有飛派,我地先可以順利入去咋!如果唔係,就白走一趟啦,嘻嘻!


入到去,我梗係同D馬仔影下相啦:



Yuki:Daddy,係咪熱鬥小馬黎架?

Daddy:Yuki,熱鬥小馬你都識?







Yuki:Daddy,我同Mommy拉頭馬呀,你快D幫我地影低佢啦!

Daddy:Yuki,呢隻馬假架播,咁都算拉頭馬?!



除左同熱鬥小馬影相,其實仲有攤位遊戲玩架,但好多人排隊,我地就去左睇馬術表演。



又有小丑哥哥整波波:



小丑哥哥仲整左隻可以穿係手度既bear bear比我!


我今日又係好開心呀,yeah yeah yeah!

1 則留言:

  1. 本來嗲哋應承左去架, 但一見天陰陰灰暗暗就話嗰度好大風冇地方躲, 怕吹親我, 唔去啦喎.

    回覆刪除