星期四, 1月 10, 2008

Mommy 生日快樂~

今日Daddy Mommy拎左半日假~ 點解?因為今日係Mommy生日呀~

本來佢地諗住帶我下奏去濕地公園架~ 不過今日天氣唔係咁好,所以Mommy同Daddy都係決定傍晚先帶埋我出去食飯~



出去食飯之前,我地係麻麻屋企同Mommy切蛋糕~









我仲送左個BIG KISS俾Mommy添呀~









跟住我地就上左山頂食晚飯~ 開頭上到去得好少人咋~
今晚太大霧喇~ 乜野夜景都睇唔到添~



食飯果陣有個哥哥成日撩我玩~又請我食珍寶珠~

最尾佢仲送左個雪糕俾我食添呀~ 謝謝哥哥~












仲有要唔該爺爺又幫我地影左幅全家福喇~

Mommy,祝你生日快樂!

1 則留言:

  1. Happy Birthday
    Yuki 鍚鍚冧晒啦, 曳豬好少鍚我架

    回覆刪除