星期六, 1月 12, 2008

再訪動植物公園

上個禮拜雖然我地已經去過動植物公園~ 但係因為上次我地去到既時間已經比較晏~ 所以有一半地方我地無行到~

今日既然咁早起左身去上堂~ 所以我地下奏就再去動植物公園行上次未行哂既地方喇~

今次Daddy唔再泊係美利大廈喇~ 
因為抱住我佢話行咁大條斜路都幾辛苦~ 今次泊左係麥當奴道一個停車場,果度有間百佳架~ 呢度行過一條天橋就係動植物公園喇~(Daddy好開心)


上次我地睇果邊有好多鳥類~ 今次呢邊就有好多唔同種類既馬騮~(其實學名好多都唔係叫猴子架)




你地睇下我仲話俾Mommy知邊度有野睇添呀~

我地既眼神幾一致!







咦?! 有個牌寫左呢種動物既資料呀~ Mommy~ 上面寫左D乜野呀?










等我自己扶住欄杆黎睇先~ 咦? 咁到底係我隔住欄杆睇佢地? 定係D動物隔住欄杆睇我呢~











哎呀~ 行到好攰~ Mommy抱我坐住欄杆先喇~





我地又黎過呢個噴水池喇~ 
YEAH~ 行快D先~ (
Daddy: 「Yuki 你使唔使行咁大步呀~」)







Mommy~ 我好口渴喇~ 有冇野飲呀?

咦~ 係汁汁喎~ Mommy乜唔係玻璃樽既咩~ 

Mommy: 「Yuki你大個女喇~
要學識飲紙包裝架喇~」

紙包裝~ 無問題喇Mommy~ 咁樣飲又幾好飲架喎~

沒有留言:

發佈留言