星期六, 1月 12, 2008

上新Playgroup

我已經有兩個月無上過playgroup啦~

今日Mommy幫我揀左一間新既playgroup試堂~ 呢間係港島區,但係因為九點上堂,所以我地要好早就起身出門口喇~

上到去有半個鐘既play time,所以我好快就周圍行搵野玩,無乜怕生保~



我地一班都有十幾個同學仔架~


活動包括:唱歌/跳舞/做勞作/聽故事/小食時間~








你地睇下~ 有jelly玩架~ 我玩左一陣仲食左D試味添呀~ 係檸檬味黎架~









跟住另一個勞作係Mommy同我做利是封~ 我同Mommy畫緊黑蚊蚊呢個你地估係咩呢?  我地油緊個「福」字落個利是封度呀~







Mommy同Daddy見我都幾鍾意呢度既環境~ 所以我跟住落黎應該都會每個禮拜繼續返呢個playgroup喇~

沒有留言:

發佈留言