星期日, 1月 20, 2008

爺爺生日快樂~

今日朝早Mommy公司有Function~ 所以佢一早就出左去喇~ 我今朝食完奶奶又無再瞓覺,所以Daddy就要陪我玩勒~ Hee Hee~

Daddy本來諗住同我出街食通粉早餐餐架~ 不過今朝我係都唔肯換衫~ Daddy都無哂我辦法~最後唯有叫Siti姐姐陪住我~ 佢自己出去買我最鍾意食既通粉早餐返黎喇~

Daddy返黎同我食完早餐過左一陣~ Daddy仲帶左我留去公園仔玩呀~ 不過可能尋晚D雨水未乾~ D滑梯全部都仲好濕呀~ 今日無得玩滑梯啦~ 之後我地再漫步海濱公園,返到屋企已經中午喇~

咦~電話嚮喎~ Daddy快D去聽喇~

Mommy走得喇~ 我地出去接Mommy喇~

出去接Mommy果程車我終於都瞓左覺~

接左Mommy,我地落左杏花村飲左個下午茶~ 我好似好耐未試過同Daddy Mommy一齊飲茶喇~


Daddy唔該快D劃點心紙喇~






Daddy: 「得啦~得啦~ 要點你食得既腸粉喇~包包喇~粉粉喇~」

Daddy: [ Yuki~做乜你整個IQ博士超人食酸梅乾咀仔出黎呀?」




今日係爺爺既生日~  

爺爺祝你生日快樂~ 

祝你福如東海~ 壽比南山~



我地夜晚出左去食飯~ 又到切蛋糕時間喇~

哥哥~ 你唔好做D咁搶鏡既動作喇~ 我未識做架~

沒有留言:

發佈留言