星期六, 1月 26, 2008

迎接第二個農曆新年~

仲有個幾禮拜就到農曆新年喇~ 

周圍都有開始好有新年氣氛~ 今日上完Playgroup ,Daddy Mommy帶我去左金鐘行左陣街街~

今日上Playgroup我地要畫四季桔~去到太古廣場,Daddy即刻叫我去睇D真係四季桔喇~



咦! Daddy Mommy~ 有棵好大既花花呀~ 

係呀Yuki! 呢D叫桃花呀~












Daddy唔好捉住我喇~ 我要周圍去睇花花呀!







Daddy/Mommy同我話上年新年我乜都未識~ 果陣都係岩岩先識坐咋~ 今年Daddy/Mommy已經捉我唔住啦~ 因為我要周圍走囉~


去下一個目的地之前我係等巴士既時候瞓著左~(好舒服呀~)

但係點解我地會等巴士呢?

因為Daddy下個禮拜又要出成個禮拜trip,佢又想幫我地架車車打個靚臘先過年~ 所以我地擺低左架車車先去金鐘嘛~






今日最後一個目的地就係小西灣藍灣廣場隔離既公園仔喇~ 因為之前有一次渣車經過見到有個幾大既遊樂場~ 
所以今次特登去玩下先~

不過呢~今日都幾凍呀~ 果度又係海邊所以特別大風~








我係咁咦玩左幾樣野之後~Daddy Mommy就叫住要我走喇~ 佢地話下次無咁凍先至再黎過呀~

1 則留言: